Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/stepehu1/public_html/dbconn.php on line 24
Performance Típusok - Személyi edzés - www.stepperformance.hu
 
 
 
Termékrendelés
Kiemelt partnerünk
Kiemelt esemény
Legfrissebb híreink
 
Egyéb tippek, tanácsok
 
Iratkozzon fel Hírlevelünkre!

 
 
Performance Típusok - Személyi edzés

Mikor ajánlott?
 
Ha egyéni céljaid vannak, fogyni, karcsúsodni, formálódni, erősödni szeretnél és céljaid eléréséhez segítségre, motivációra, testreszabott gyakorlatokra van szükséged.
 
Ha az erősítő edzések során azt tapasztalod, a te testednek nagyobb vagy másképpen eloszló terhelésre van szüksége.
 
Jelentős túlsúly, betegség vagy műtét utáni lábadozást, szülést-szoptatást követő időszak, vagy bármilyen speciális helyzet esetén (pl. hosszú kihagyás utáni újrakezdés, idősebb korban történő kezdés, egészségügyi problémák).
 
Vagy egyszerűen olyankor, ha azt szeretnéd, hogy egy pár alkalom erejéig az edzéseken csak rád figyeljen egy szakember, segítsen kialakítani a rutinodat, tartsa benned a lelket nehezebb periódusokban.
 
Próbáld ki egyszer, tapasztald meg milyen érzés, ha szakember dolgozik veled együtt, és odafigyel minden mozdulatodra!